Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Johanna - 22 oktober 2011 07:10

Det visades sig att jag orkade skriva lite idag :) Idag har jag morgonmjölkat och sedan var jag ledig från nio till kl halv tre, då jag mjölkade igen. Jag, James (äldsta sonen som är hemma på besök från Kanada) och Katie (James flickvän) kastade fresbee och gick på lina (det är tydligen väldigt populärt i Kandad nu och därför ville James träna nu när han är hemma).

     

Jag har varit här lite över en vecka nu och jag stormtrivs och känner mig verkligen som en i familjen nu. Engelska går bra och vi har även börjat skämta med varandra. Jag sa till Mr Chris imorses att jag hade en dålig hårdag eftersom jag hade haft mössa på mig på morgonen och då var han självklart tvungen att tala om det för de andra i famljen så att de kunde kommentera min frisyr.


Nu ikväll ska vi har en myskväll med lamm till middag och sedan ska vi äta lollicake och chokladkaka och titta på en DVD. Känner mig dessutom stolt för Mr Chris sa till mig nu efter mjölkningen att jag är verkligen duktig! Mitt ego gillar det kan jag säga ;)

Presentation


Detta är min reseblogg där jag tänkte dela med mig av mina upplevelser och äventyr på Nya Zealand.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards