Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Trött...

Av Johanna - 22 mars 2012 04:48

Semestern var härlig, även om jag var förkyld och åksjuk under större delen av bussturen...


Naturen var vädigt vacker och jag tog en hel del kort, men jag orkar inte ladda upp några här utan ni får allt hålla er tills jag kommer hem...


Vilket inte är så länge kvar faktiskt...det är bara ca 6 veckor kvar här.


Har varit på en 2 dagas kurs för kvinnor inom mjölkbranschen och det var väldgit intressant och jag lärde mig en hel del, även om jag är ganska trött i huvudet nu efter all engelska. Jag har inga problem av prata och förstå i en liten grupp, men nu var vi över 350 st kvinnor i en lokal så ni kan tänka er vilket ljudnivå det var...


Har även kommit igång med löpningen igen, vilket verkligen är skönt. Har gått upp i vikt pga av stillasittande på bussturen, så är det skärpning igen.


Och eftersom jag är trött så är det här troligvis det kortaste inlägget jag har skrivit, men någon gång måste ju vara den första...

 
 
Ingen bild

Farmor

22 mars 2012 07:35

Hej Johanna Roligt att höra sv dig har väntat så vi kanske kan höra av oss på lördag som vi brukar Kramar från oss båda

Johanna

22 mars 2012 21:21

Jag kan tyvärr inte på lördag. Hoppas ni har har det bra och många kramar till er båda!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 11 april 2012 07:33

Jag sitter på min säng, med en chipspåse på min vänstra sida och en chokladkaka på högra sida och en historisk romantisk bok att läsa, medan regnet öser ner utanför mitt fönster...   Idag har det gått 6 mån sedan jag lämnade Sverige, vilket inneb...

Av Johanna - 4 april 2012 08:10

Idag hade vi inspektion av båda gårdarna, det kom två inspektörer och kollade mjölkgroparna och allt som hörde till. Både gårdarna klarade sig utan anmärkningar vilket var skönt då vi har tvättat, städat och fixat i flera dagar inför idag.   Jag ...

Av Johanna - 30 mars 2012 01:42

Har ledig helg imorgon och ska åka bort lördag till måndag. Ska bli skönt att sova längre än till halv fem...   Jag sprutar inte ogräs längre då det är för kallt på nätterna för dem att växa, vilket är bra... Det dåliga är dock att jag istället...

Av Johanna - 3 mars 2012 05:00

Ja mina kära läsare, ni har läst rubriken rätt. Jag, Johanna Svensson, som i hela mitt liv i stort sett har avskytt all sorts motion har idag den 3 mars 2012 gjort ett Triathlon för kvinnor och jag till och med njöt av det och tyckte att det var roli...

Av Johanna - 29 februari 2012 07:15

Det känns väldigt konstigt att skriva 29 februari, det är man verkligen inte van vid att göra. Igår hade jag namnsdag (Maria) och det var trevligt att familjen och släkten kom ihåg det och sände sina gratulationer :)   Har varit ute på en promena...

Presentation


Detta är min reseblogg där jag tänkte dela med mig av mina upplevelser och äventyr på Nya Zealand.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards