Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Johanna - 27 januari 2012 08:01

Har nu bokat min andra semester. Jag skulle ha haft den från 20 feb, men pga av att Todds gravida fru trogligtvis kommer föda i mars så fick jag byta mina två veckor med Ian och Donna så att de inte blir för få på den andra farmen. Så jag har semster från 7-20 mars istället.


Jag har valt att boka en busstur med samma företag som jag reste runt Östkusten med. Den här gången är jag borta i 12 dagar, varav bussturen är på 10 dagar. Jag kommer flyga från Rotorua ner till Christchurch och när bussturen är klar så flyger jag tillbaka. Då har jag två dagar kvar av min semester och jag kommer troligtvis tillbringa tiden med att sova...


Jag har nu varit här halva tiden och det är bara 3 mån kvar tills jag åker hem. Det känns konstigt att veta, det är svårt att se så långt framåt i tiden. Jag tar en dag i taget och njuter av livet. Och nu är jag lite mer positiv till ogrässprutningen för jag har nästan gått ner hela 9 kilo sen jag kom hit och om jag fortsätter med ogräsen så kommer jag gå ner ännu mer.

Presentation


Detta är min reseblogg där jag tänkte dela med mig av mina upplevelser och äventyr på Nya Zealand.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards