Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Johanna - 10 februari 2012 23:47

Dagarna går så himla fort, jag har tänkt skriva varje dag sedan senaste inlägget, men sen blir det aldrig av.


Men idag tänker jag skriva eftersom det är 11 feb. Detta innebär att jag nu har varit här i 4 mån! Jag har alltså gjort 2/3 av min tid här och har bara 2,5 mån kvar. Jag är både glad och ledsen över att det är så kort tid kvar här. Glad för att det verkligen ska bli skönt att träffa familjen igen (och slippa spruta mer ogräs!), men ledsen för jag gillar verkligen NZ. Det känns som om jag har varit här i 4 år istället för endast 4 mån, då jag trivs så himla bra.


Så här såg jag ut efter kvällsmjölkningen igår och det kallas för naturlig ansiktsmask med ekoglogiska produkter som blandats väl innan det smetats ut i mitt ansikte. Det går även under namnet: KOSKIT!!


 


I Torsdags skrev jag en hälsning till Morgonpasset i P3 och Fredagens program läste faktiskt Kodjo upp den! Jisses vad glad jag blev för det när jag lyssnade :)


Presentation


Detta är min reseblogg där jag tänkte dela med mig av mina upplevelser och äventyr på Nya Zealand.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards